INFO CUBIC BLOG

インフォキュービックを知る
2020年05月25日

社員紹介:コンテンツマーケティングチーム Brandon

  • SHARE
  • facebook
  • twitter

ソーシャルメディアマーケティングチーム Brandon

自己紹介/ Self-Introduction

My name is Brandon Giles, and I am part of the Content Marketing Team at Info Cubic Japan. I am originally from the United States of America. I was born on the east coast in Virginia and moved to Los Angeles in 2007 where I began my career in digital marketing for over 10 years prior to moving to Japan in 2017. I began working at ICJ in September 2019.

担当している業務 / What is your job at Info Cubic Japan?

My role in the Content Marketing Team involves social media account management and content development for clients across a variety of industries that includes everything from tech, to hospitality, apparel and more. I also work with our Digital Promotion Team in developing creatives for ads on social media.

Info Cubic Japanの良い点、魅力 / What do you think is the good point or attracts you at Info Cubic Japan?

What drew me to Info Cubic Japan was the opportunity to strengthen my skill set and bring something new to the ICJ table with video content marketing. As digital marketing trends push harder towards video, I think we have a great opportunity to position ourselves as a video content service leader in Japan.

プライベートの楽しみ / What do you usually do for fun?

ソーシャルメディアマーケティングチーム Brandon

I have a passion for video editing, and constantly study new techniques to produce better content for my YouTube channel. My last job in Los Angeles was as a YouTube SEO manager for a major online entertainment company, which sparked my desire to explore the totality of video production and be more hands-on.

I’m also an avid Tokyo Giants fan, so I like to attend games at Tokyo Dome during baseball season with my wife whenever I get a chance. I enjoy going to batting cages, but not good enough to go pro. I love to eat and cook, so I’m always challenging myself in the kitchen, and have recently perfected a chocolate cake recipe. Pizza-La is my newest addiction. As for Japanese food, sushi and karaage are the best.

Whenever I have quiet time to myself, I like to study metaphysics. I also have 3 Italian greyhounds with a lot of personality and too much energy.

ソーシャルメディアマーケティングチーム Brandon

 

download ダウンロード

これまでに1250社を超える日本企業様の海外進出などをご支援してきた中で、いただいたお客様の「生の声」を一つの冊子にまとめた事例集を無料でダウンロードいただけます。 B2B・B2C・インバウンド、多言語デジタル広告・SNS・ウェブサイト制作等、お客様ごとに異なる具体的なお客様の「課題や要望」、「施策・効果」などを一冊にまとめました。御社の海外マーケティングのヒントとして、ぜひ本資料をご活用下さい!

ホワイトペーパー-厳選!お客様事例集

 

インフォキュービック・ジャパンのサービスに関する問い合わせはこちら

執筆者プロフィール


Kaita

宇佐美 海太 マーケティング部マネージャー

弊社の「デジタル x アナログマーケティング、コーポレートブランディング」を統括しています。東京生まれ、南欧育ち。ヨーロッパの生活は1年だけですが、人生が劇的に変わりました。自分を育ててくれた"日本と世界"への感謝を胸に、「日本と世界をつなげること」が生涯のテーマです。趣味はプロレス鑑賞・料理です。